Sunday 30 October 2011

Produk Kesihatan Untuk Tampil Lebih Jelita

MonaVie

Menawarkan campuran hebat buah-buahan eksotik dari seluruh dunia, MonaVie secara sinergi menggabungkan alam semula jadi dan sains untuk memberikan rasa yang segar daripada kebaikan Amazon kepada anda. MonaVie adalah campuran penuh rasa bagi beri açai Brazil—salah satu daripada pemilikan anugerah semula jadi—dan 18 buah-buahan lain yang menyelerakan. Produk MonaVie adalah pilihan yang bijak untuk mereka yang mempunyai gaya hidup yang sibuk dan ingin menambah kepelbagaian buahbuahan berwarna-warni kepada pemakanan harian mereka. Nikmati produk MonaVie hari ini!

Kandungan campuran beri dan buah-buahan yang terdapat di dalam setiap botol MonaVie mempunyai anti oksida yang tinggi yang dapat menghapuskan sel-sel kanser dan juga merawat atau mencegah daripada penyakit ini. Selain itu, dapat mengawal penyakit diabetes, menurunkan berat badan dan untuk mendapat kulit halus.

1) MonaVie Original (Warna Purple) RM 110

2) MonaVie Pulse (Warna Merah)     RM 120  

3) MonaVie Active (Warna Hijau)       RM 130


Terbukti berkesan merawat penyakit-penyakit berikut:
 Kencing Manis/Darah Tinggi/Kolestrol Tinggi/Gout/Sakit Jantung/Kanser/Gastrik/Sakit Belakang/Masalah Urat Saraf/Sakit Sendi/Penyakit Kulit/Letih Lesu/Strok/Lumpuh/Resdung/Asthma/Buasir/Buah Pinggang/Jangkitan Faraj/Sembelit/Otot Kejang/Awet Muda

Untuk keterangan lebih lanjut sila lawati: 
http://www.monavie.com/products/health-juices 


Air Minuman ECPI

Badan kita memerlukan sekurang-kurangnya 8 gelas sehari. Kehalusan air ECPI melebihi saiz darah manusia dapat memberi nutrien dan pada masa yang sama dapat membuang toksin yang terkandung di dalam sel darah. Ecpi adalah ber-alkali iaitu sekitar pH7.3 hingga pH8.4 dan mengandungi kadar oksigen 20% daripada air biasa. Keunikan ecpi adalah ia di kod pada gelombang yang tertentu untuk multivitamin, pro hormon dan berbagai makan tambahan semasa pemprosesan. 

Khasiat utama air minuman ecpi adalah dapat merawat dan mencegah sel-sel kanser dari membiak.

Harga sebotol (besar) RM 7

Harga sebotol (kecil)   RM 5

Untuk keterangan lanjut berkaitan produk lawati: 
http://ecpiwater.com/why-ecpi.html 


 Al-Hafiz (Air Minuman Dibaca 30 Juzuk Al-Qur'an)


Al-hafiz mengandungi campuran air zam-zam yang beralkali tinggi yang bertindak sebagai ionizer di dalam badan. Air ini telah dibacakan 30 juzuk ayat-ayat suci al-Quran, selawat dan doa.
Khasiat air minuman al-hafiz adalah Untuk Penyembuhan Penyakit Zahir Dan Batin, Pelembut, Penerang Hati Dan Penenang Kerisauan. Segar Dan Bertenaga.

Sesuai untuk anak-anak yang degil dan merawat panas baran.

Harga sebotol (1.5L) RM 7.50

Belian kedua RM 7

Untuk pertanyaan/pembelian berkaitan produk-produk di atas hubungi Cik Izzah: 016-9143253 

No comments:

Post a Comment